• eBankNet
  • eCoroNet
  • Kartosfera

Klienci indywidualni

Przedsiębiorcy

Nowa wersja eBankNet

Informujemy, iż uruchomiona została nowa wersja systemu bankowości internetowej eBankNet. Zmiany w niej wprowadzone mają na celu dalsze zwiększenie bezpieczeństwa korzystania z systemu i dostosowania do obowiązujących przepisów prawnych.

Komunikat techniczny:

W przypadku wyświetlenia się strony z napisem „strona błędów” przy próbie wejścia do nowego systemu bankowości elektronicznej lub komunikatu iż połączenie zostało zresetowane zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki internetowej

Uwaga!
Operacje usunięcia pamięci podręcznej przeglądarki mogą, przy wybraniu niektórych opcji, usunąć hasła i historię odwiedzonych stron.

Przypominamy jednak, że zapisywanie lub zapamiętywanie haseł i loginów do bankowości elektronicznej w przeglądarce internetowej nie jest zalecane do utrzymania należytego poziomu bezpieczeństwa przy korzystaniu z systemów bankowości elektronicznej!

Czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki

Dla przeglądarki Chrome (np. wersja 63)
Wchodzimy w menu Chrome (trzy kropki w prawym górnym rogu przeglądarki) , wybieramy Więcej narzędzi, wybieramy wyczyść dane przeglądania (lub po uruchomieniu Chrome naciskamy klawisze Ctrl Shift Del) Pojawi się okno Wyczyść dane przeglądania, przechodzimy na zakładkę zaawansowane, wybieramy Zakres czasu od początku, następnie zaznaczamy: Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej, Ustawienia treści i dajemy wyczyść dane.

Dla przeglądarki Opera (np. wersja 49)
będąc na stronie bankowości elektronicznej klikamy na przycisk odśwież w przeglądarce jednocześnie trzymając przyciśnięty na klawiaturze lewy klawisz Shift
Jeśli to nie pomoże, to wchodzimy w Menu Opery i wybieramy Historia, później Wyczyść dane przeglądania (lub naciskamy jednocześnie trzy klawisze Lewy Ctrl Lewy Shift i Del. Z okienka „Wyczyść dane przeglądania” wybieramy od samego początku oraz zaznaczamy Ciasteczka i inne dane witryn, Obrazy i pliki w pamięci podręcznej, Dane usług zewnętrznych. Po czym dajemy Wyczyść dane przeglądania. UWAGA: domyślnie Opera zaznacza wszystkie opcje! Jeśli mamy zachowane jakiekolwiek hasła lub dane automatycznego uzupełniania formularzy (nie jest to zalecane ze względów bezpieczeństwa) to w domyślnym ustawieniu zostaną one wymazane!

Dla przeglądarki Mozilla Firefox (np. wersja 57 Quantum)
będąc na stronie bankowości elektronicznej klikamy na przycisk odśwież w przeglądarce jednocześnie trzymając przyciśnięty na klawiaturze lewy klawisz Shift. Jeśli nie pomoże to:
Wchodzimy w menu Historia, wybieramy Wyczyść całą historię, Okres do wyczyszczenia – wszystko, zaznaczamy Pamięć podręczna, Dane witryn trybu offline
Ustawienia witryn i dajemy Wyczyść teraz.

Dla przeglądarki Internet Explorer wersja 11 (np. Windows 7)
Wchodzimy w narzędzia, opcje internetowe, Ogólne, w sekcji Historia przeglądania klikamy na przycisk usuń, zaznaczamy Tymczasowe pliki internetowe i pliki witryn sieci Web, Pliki cookie i dane witryn sieci Web i dajemy usuń. Jeśli nie pomoże ponawiamy Usuwanie historii przeglądania ale tym razem oprócz zaznaczenia powyższych opcji ODZNACZAMY opcję Zachowaj dane ulubionych witryn sieci Web.

Przypominamy, że zapisywanie lub zapamiętywanie haseł i loginów do bankowości elektronicznej w przeglądarce internetowej nie jest zalecane do utrzymania należytego poziomu bezpieczeństwa przy korzystaniu z systemów bankowości elektronicznej!

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok Odrzuć